معرفی نرم افزار و بانک اطلاعاتی پولدار و ثروتمند شوید

دسته بندي : جزوه » آموزشی
آیا تا کنون از خود پرسیده اید که چرا عده اي غرق در رفاه و آسایش و ثروت هستندو عده اي دیگر در زیر آوار مشکلات مالی دست و پا میزنند؟ فکر می کنید علت پولدار شدن ثروتمندان چه بوده است؟
آیا بخت و اقبال یار آنها بوده است؟ آیا مشیت الهی این بوده است که فقط عده کمی طعم شیرین موفقیت و ثروت را بچشند؟
در واقع ثروتمندان نیز در اثر تمرین و تکرارِ اصول سرمایه گذاري، شناسایی فرصتها را به ضمیر ناخودآگاه خود سپرده اند و با مشاهده فرصتها به سرعت آنها را شناسایی و شکار می کنند و همچنین با فراگیري دانش ثروتمند شدن راه رسیدن به پول و ثروت را  را براي خود هموار کرده اند.
شما نیز با فراگیري دانش امور مالی و موفقیت و همچنین داشتن نقشه راه، علاوه بر یادگیري اصول سرمایه گذاري، شناخت موقعیتهاي طلائی اقتصادي، شناخت بازار املاك و مستغلات، شناخت بازار بورس و انواع سهام و بازار سکه و طلا، شناخت انواع کسب و کارها و نحوه راه اندازي کسب و کار، یادگیري نحوه هدف گذاري و برنامه ریزي، فراگیري ساخت تابلوي آرزوها و دفترچه هاي ثبت اهداف و موفقیتها و ایده ها، یادگیري کارآفرینی و نوشتن طرح توجیهی و اصول بیمه و مالیات و چک و سفته و با دیدن فیلمهاي متعدد در زمینه افزایش هوش مالی و باگوش دادن به کتابهاي صوتی در زمینه هاي موفقیت و موفقیت مالی و همچنین گوش کردن سخنرانی ها و سمینارهاي افراد ثروتمند و موفق و هزاران جزوه و کتابی که در این نرم افزار وجود دارد و ... میتوانید اصول، تکنیکها و قواعد آنها را به ضمیر ناخودآگاهتان بفرستید و بدون این که با آزمون و خطا در دنیاي واقعی پول و وقت خود را از دست دهید، شم مالی و نبوغ مالی خود را بیدار کنید.

شما از طریق این نرم افزار:
یاد می گیرید بجاي این که براي پول کار کنید، کاري کنید تا پول برایتان کار کند.
از وابستگی مالی رهایی می یابید و به استقلال مالی میرسید.
بر ترس از شکست غلبه می کنید و قدرت ریسک پذیریتان را افزایش می دهید.
www.pouldarha.ir
دسته بندی: جزوه » آموزشی

تعداد مشاهده: 5474 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 106

حجم فایل:8,503 کیلوبایت

 قیمت: رایگان
برای دانلود رایگان فایل روی لینک دانلود کلیک کنید.   دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    pdf