طرح توجیهی پرورش دام

دسته بندي : کارآفرینی » دام و طیور

طرح پرورش دام

از مهمترین عواملی كه پیشرفت در هر فعالیت تولیدی اقتصادی را تضمین می كند تلفیق دانسته های علمی با امكانات علمی است و این امر در برخی از رشته های تولیدی مانند فعالیتهای دامپروری لازم و ضروری می باشد و چنانچه نگاهی اجمالی به وضعیت دامپروری كشاورزی ما پیشرفته داشته باشیم مشاده می نمائیم كه با بكارگیری تكنولوژی و استفاده از علوم و فنون تخصصی راندمان تولید در كشورهای صنعتی به طور چشمگیری افزایش یافته تا آنجا كه حدود هشتاد درصد (80% )‌تولیدات دامی مربوط به این كشورها می باشد و 20% مابقی تولید را كشورهای در حال توسعه دارا می باشد – این روند تولید نیست بلكه معكوس با جمعیت كشور ما داشته و جمعیت دنیا تولید را دارند . لازمه تامین نیاز پروتئینی این جمعیت 5/4 میلیاردی ، بایستی از طریق تولیدات كشورهای خودشان و یا واردات انجام پذیرد .

با توجه به سیاستهای برنامه پنج ساله دوم كشور جمهوری اسلامی ایران تقریباً بدون افزایش دام و واحدهای دامی و با حداقل واردات گوشت قرمز نیاز پروتئینی جامعه بایستی تامین گردد و این امر سرمایه گذاری بیشتر در بخش دامپروری سنعتی و استفاده از دانش روز در تولیدات را طلب می نماید . ضمن اینكه این نگرش ضمانت سرمایه گذاری در تولید گوشت قرمز را تضمین می نماید .

و با توجه به این دیدگاه دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران و روند افزایش جمعیت در كشورمان اجرای پروژه های صنعتی تولید گوشت قرمز ضروری به نظر می رسد و برهمین اساس طرح پروار بندی و تولید گوشت قرمز كه در ذیل مشروح آن ذكر گردیده جمعیت اجرا و گام –برداشتن در جهت سیاست آتی كشور در نظر گرفته شده است .

تشریح طرح

مشخصات فنی طرح

سرمایه گذاری طرح

شرح ساختمانی

شرح سرمایه گذاری جهت كشت علوفه

دسته بندی: کارآفرینی » دام و طیور

تعداد مشاهده: 2405 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:25 کیلوبایت

 قیمت: 2,700 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    docx