طرح توجیهی تاسیس آژانس مسافرتی کودک

دسته بندي : کارآفرینی » خدماتی و آموزشی
تأسيس آژانس مسافرتي مخصوص كودكان بين 4 الي 7 سال در جهت رسيدن به آرمان هاي آژانس كه با تأسيس آن به طور مستقيم 15 شغل مستقيم و 50 شغل غيرمستقيم بوجود مي آيد


تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک

معرفی كسب و كار

معرفی محصول یا خدمت

تحلیل صنعت

نقاط ضعف اساسی

نقاط قوت اساسی

تهدیدات قابل ملاحظه

فرصت های قابل ملاحظه

برنامه بازار و بازاریابی

استراتژی بازاریابی

برنامه عملیاتی (خدماتی)

تأسیس آژانس مسافرتی مخصوص كودكان بین 4 الی 7 سال در جهت رسیدن به آرمان های آژانس كه با تأسیس آن به طور مستقیم 15 شغل مستقیم و 50 شغل غیرمستقیم بوجود می آید.

بخش اولیه (نمای ذهنی):

بیان آرمان های كسب و كار:

برای بیشتر مردم، بیكاری اوقات فراغت محسوب می شود ولی بررسی های آماری نشان داد كه آنچنان كه معلوم است كودكان بین 4 الی 7 سال تا زمانی كه به سن آموزش رسمی برسد اوقات فراغت بسیاری وجود دارد ولی به دلیل كارآمد نبودن روش های گذراندن ساعت بیكاری متداول اغلب كودكانی كه در مهد كودكها و... پرورش می یابند بعد از گذراندن این مدت نه چندان اطلاعات كافی پیدا می كنند و شاید كودكان عبوس در آینده باشند و این مهم نیازمند آن است كه اوقات كودكان به شكل تخصصی برنامه ریزی شود تا بتوان كودكانی فعال، شاداب و موفق و خودكفا در آینده داشته باشیم.

بیان ماموریت كسب و كار:

این آژانس با استفاده از مدیران متخصص و عوامل مدرن با توجه به نیازهای كودكان و آرمان های آن ها جامعه عمل پوشاند و نوعی اوقات فراغت جدید و مدرن و قابل پیگیری را به كودكان می آموزد كه این خود آن ها هستند كه می توانند اوقات را برنامه ریزی كرده و اجرا كنند و در این مدل كسب و كار برای كودك و افكار او ارزش قائل شده ایم.


دسته بندی: کارآفرینی » خدماتی و آموزشی

تعداد مشاهده: 2130 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 28

حجم فایل:62 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    docx