طرح توجیهی تآسیسی شرکت تبلیغات

دسته بندي : کارآفرینی » خدماتی و آموزشی


توصیف پروژه

گروه موسسه تبلیغاتی رومینا قصد دارد شرکتی را راه اندازی می کند که مشتریان زیادی داشته باشد وهمچنین سود مناسب وبرای گروه ما رضایت مشتریان ازمحصولات و خدمات ما بسیارمهم و ارزشمند است .نوع کار این موسسه خدماتی و بازار محوراست زیرا ما دراین موسسه به نیازهای جامعه توجه می کنیم و درمورد آن بررسی کرده و ارائه خدمت می دهیم . در این راه ما باید از تبلیغات موجود در رسانه و اینترنت و بروشورهای داخل شهر نمونه وایده بیابیم ما از علایق سایر افراد (مشتریان ) بهره برده ومورد استفاده قرار می دهیم و همچنین به کسب و کارهایی مانند این که هم اکنون وجود دارد توجه لازم را داریم. موسسه رومینا از 4 شریک تشکیل شده که هریک مسئولیت و وظیفه خاصی دارند.

همانطور که می دانید نام موسسه ما رومینا است ودلایل ما برای انتخاب این اسم از این قرار است: اولاً که این نام جدید و تازه است ،ثانیا ً باعث جلب توجه مشتری می شود.

ما با مشورت باهم تصمیم به باز کردن حساب پس انداز دربانک ملی گرفتیم واین کار را عملی کردیم تا سود وبهره موسسه را در آن جمع آوری کنیم ، سرمایه مابرای تاسیس این موسسه 000/000/90ریال است که پنج میلیون آن وامی است که به افراد فنی از طریق بانک ها داده می شود وچهار میلیون دیگر آن هریک از افرادگروه نفری یک میلیون از پس انداز شخصی و قرض از فایل وخانواده بدست آورده اند.

همچنین محل کار خود را هم تعیین کردیم و چهار راه عبدالمطلب را برای تاسیس موسسه خود برگزیدیم که برای انتخاب محل دلایلی داریم:

- ما می توانیم دراین محل ازمغازه ها و فروشگاههای متعدد سفارش بگیریم.

- مواد اولیه مورد نیاز را از همین محل می توانیم تهیه کنیم.

- وسیله رفت و آمد برای مشتریان فراهم است. - محل موسسه به محل سکونت اعضای گروه نزدیک است.و بعد از انتخاب محل تاسیس موسسه نوبت به فراهم آوردن تجهیزات می شود.




دسته بندی: کارآفرینی » خدماتی و آموزشی

تعداد مشاهده: 2919 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:22 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    docx