پولسازی در قرن 21

دسته بندي : جزوه » کسب و کار و پول

تا کنون چقدر فرصتهای گرانبها را از دست داده اید؟ مگر نمیدانید زندگی تجربه ایست که فقط یک بار اتفاق می افتد؟ برخیزید و با تلاش و عزم راسخ زندگی تازه ای را شروع کنید. گذشته و آینده را فراموش کرده و به همن امروز بچسبید.

چیزی که انسانها را بیش از هرچیزی در این عصر پریشان می کند ،مسئله بی پولی است .پول همه چیز نیست،پول خوشبختی نیست اما میتواند برایتان خوشبختی به ارمغان آورده و نحوه زندگی شمارا تغییر دهد به همین دلیل است که امروزه هرکس به هر طریقی بتواند برای کسب پول تلاش می کند.

انسانها فراموش کرده اند که همراه با ظهور سالهای نوین ،نیازهای انسانها نیز تغییر کرده و به همین نسبت نحوه کسب درامد نیز تغییر خواهد کرد. پس شما دوست عزیز که این مطلب را مطالعه می نمایید باید بدانید که برای کسب ثروت باید کاری غیر از آنچه دیگران انجام میدهند انجام دهید.

این را فراموش نکنید که پول دراوردن هم مثل هرچیز دیگری یک فرمول دارد. فرمولی که وقتی آن را فرابگیرید و به نحو خوبی آنرا اجرا کنید راه پولسارزی برای شما هموار خواهد شد.

در این کتاب به یک نگرش مدرن در حوزه پول آفرینی اشاره میشود که با آنچه تاکنون شنیده اید متفاوت است.یاد می گیرید که از همینی که هستید درامد کسب کنید
دسته بندی: جزوه » کسب و کار و پول

تعداد مشاهده: 2706 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 81

حجم فایل:10,468 کیلوبایت

 قیمت: 3,200 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: