مقایسه بازاریابی تحت وب باشگاه‌های فوتبال ایران، انگلستان و یونان

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
روش تحقیق از نوع توصیفی و ابزار آن سیاهۀ ارزیابی مرور وب سایت از نظر ویژگی‌های بازاریابی کریمادیس (۲۰۱۰) بود. از ۴۲ امتیاز مربوط به ویژگی اطلاعاتی، باشگاه‌های انگلستان ۴۱ امتیاز و باشگاه‌های یونان ۳۵ امتیاز کسب کردند و باشگاه‌های ایران با کسب ۲۰ امتیاز در آخر قرار گرفتند. اگرچه باشگاه‌های ایران تا حدودی به ویژگی اطلاعاتی پرداخته‌اند، اما در تمام ویژگی‌های فروش، ترویجی، ارتباطی و جمع آوری داده‌ها از باشگاه‌های انگلستان و یونان ضعیف تر بودند؛ بنابراین با توجه به ارتقای روز افزون جایگاه وب در بازاریابی معاصر، باشگاه‌های ایران بازنگری اساسی و گسترده ای در وب سایت‌های خود نیاز دارند.
در سال‌های اخیر، استفاده از اینترنت در تجارت و بازرگانی افزایش چشمگیری یافته است. در واقع بسیاری از مفسران ادعا می‌کنند که اینترنت هم اکنون منجر به یک دوره جدید در بازاریابی شده است.
فناوری اینترنت شرکت‌ها را قادر می‌سازد که مشتریان جدید را به تصرف خود درآورند، عملکرد آن‌ها و رفتار برخط (آنلاین ۱) را پیگیری کنند و ارتباطات، محصولات، خدمات و قیمت‌ها را شخصی سازی کنند. جلوبردن روابط بلند مدت با مشتری، کلیدی برای ثبات در بازارهای به طور فزاینده پویا است. این بدین معنی است که رویکرد بازاریابی سنتی دیگر نمی‌تواند نیازهای عصر اینترنت را برآورده کند....
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 1390 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 43

حجم فایل:11,171 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت