دانلود پاورپوینت رهبری و انگیزش

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
زمینه: توسعه های اخیر در نظریه های رهبری، از نظریه های رهبری کاریزماتیک که رهبر را موجود غیر معمولی فرض می کرد و پیروان را وابسته به رهبری می دانست به سمت تئوری های نئوکاریزماتیک و رهبری تحول آفرین که به توسعه و توانمندسازی پیروان جهت عملکرد مستقل توجه میکندد،انتقال یافته است.
نوع پرسشنامه برای جمع آوری تحقیق
عنوان نمونه آماری انتخاب شدند.روش پژوهش، توصیفی- همبستگی و ابزار ندازه گیری تحقیق شامل پرسشنامه(ام.ال.کیو) رهبری چند عاملی بس و آوولیو(1977) و پرسشنامه خلاقیت رندسیپ می باشد.تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح،آمار توصیفی و استنباطی انجام پذیرفت.
یافته ها: نتایج اصلی پژوهش نشان داد بین رهبری تحول آفرین و خلاقیت کارکنان، رابطه معناداری وجود دارد.سبک های رهبری تحول آفرین که شامل نفوذ آرمانی، رفتار های آرمانیف انگیزش الهام بخش، ترغیب ذهنی و ملاحظات فردی است رابطه معنادار و مستقیم با خلاقیت کارکنان دارد.
نتیجه گیری: بین سبک های رهبری تحول آفرین و خلاقیت کارکنان رابطه معناداری وجود دارد؛ روابط بین رهبری تحول آفرین و خلاقیت کارکنان در سازمان های دولتی شهرستان نی ریز نشان دهنده اسن است که رهبری تحول آفرین، منجر به خلاقیت بیشتر کارکنان می شود.از طریق رفتار رهبری تحول آفرین،انگیزه درونی پیروان افزایش می یابد و منجر به خلاقیت بیشتر آن ها می شود.
رهبران تحول آفرین،اثر بخشی را به کارایی ترجیح می دهند و سعی می کنند با توجه به روحیات خود و کارکنان، از منابع انسانی سازمان بهره مند شوند.(بیک زاد و فلسفی، 1384،ص.4)
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 2249 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 32

حجم فایل:207 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت