دانلود پاور پوینت اسید فولیک

دسته بندي : فنی و مهندسی » مهندسی شیمی
مصرف اسید فولیک برای زنان باردار و زنانیکه قصد بارداری دارند لازم می‌باشد. اسید فولیک خطر نقص‌های مادرزادی مغز و ستون فقرات کودک را 50 تا 70 درصد کاهش می‌دهد. فولیک اسید همچنین می‌تواند خطر دردهای زودرس و پره املامپسی را کاهش می‌دهد. پزشکان پیشنهاد می‌دهند که هر زنی در سنین بارداری اسید فولیک و یا مولتی ویتامین مصرف نماید. اسید فولیک ممکن است بتواند از نقص‌های مادرزادی که قبل از اطلاع زن از بارداریش رخ می‌دهد، پیشگیری می‌کند.
اسید فولیک برای درمان کمبود آن که باعث بعضی از انواع کم خونی و سایر مشکلات شده استفاده می‌شود. کمبود اسید فولیک در بین افرادیکه مشکلات گوارشی، بیماری‌های کلیه و کبد و یا اعتیاد به الکل دارند، شایع می‌باشد. زمانیکه اسید فولیک برای درمان کمبود آن مصرف می‌شود، باید به همراه ویتامین B12 مصرف گردد، این دو مکمل بعلاوه درمان کم خونی ناشی از آن‌ها برای بهبود سلامت اعصاب نیز مفید می‌باشند. همچنین اسید فولیک برای کاهش مضرات داروی متوترکسات (methotrexate) که برای درمان پسوریازیس و آرتریت روماتوئید استفاده می‌شود، تجویز می‌گردد.
 
اسید فولیک برای باروری در هردو مردان و زنان لازم می‌باشد. اسید فولیک کیفیت اسپرم را افزایش داده و خطر نازایی را در زنان کاهش می‌دهد.
دسته بندی: فنی و مهندسی » مهندسی شیمی

تعداد مشاهده: 1350 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: PPTX

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:384 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت