دانلود پاورپوینت استفاده از فضای مجازی در مدیریت و مددکاری

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
استفاده از فضای مجازی در مددکاری به خصوص استفاده صحیح و روش های استفاده از آن یکی از مهمترین بحث های موجود در مددکاری می باشد.
مزایای استفاده از جمله از بین رفتن اهمیت مکان و زمان ، تبادل اطلاعات و نظرات ، مدیریت از راه دور ، ارائه آمار و... می باشد که میتوان به عنوان شباهت استفاده در مدیریت و... بیان نمود، اما آسیب های استفاده نامناسب و دلایل آن را مروری مختصر می کنیم.
 رواج «تفرّد»و کاهش شدید روحیه‌ی مسئولیت‌پذیری در بین جوانان: تمهیدات رسانه‌ای- فرهنگی جبهه‌ی غرب علیه جامعه‌ی ما، علی الخصوص جوانان ما، موجب تغییر در ذائقه، نظام ارزشی و نهایتاً تغییر در سبک زندگی جوانان ما شده است. این تغییر را به راحتی می‌توان با مراجعه به بسیاری از جوانان، صحبت کردن با آنان و نهایتاً درک میل شدید آنان به «تنهایی» فهمید. جوان ما، به خاطر جذابیت‌های انکارناپذیر فضای مجازی، ساعت‌های طولانی را به تنهایی در فضای سایبر سپری می‌کند و در عین این که از این تنها بودن و داشتن یک یار و همراه غیر حقیقی -یعنی عالَم پیش روی او در فضای سایبر-  لذت می‌برد، بعد از خروج از آن فضا و ورود به محیط خانواده و جامعه نیز، دیگر نه به لحاظ جسمی و نه به لحاظ روحی، رمقی برای پذیرش مسئولیت‌هایش در جامعه ندارد. چنین فردی آنقدر با تفرّد خو گرفته که دیگر برای تشکیل خانواده و پذیرش مسئولیت‌های این جامعه‌ی کوچک، اصالتی قائل نمی‌شود و اصالت را فقط و تنها فقط به «خود» می‌دهد...
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 1494 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:189 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت