پروژه برسی گرافیک در رانندگی

دسته بندي : قالب وبسایت » گوناگون
باسلام. این مجموعه در زمینه مطالعه و بررسی نقش گرافیک در رانندگی و علائم رانندگی میباشد. این پروژه در حدود 80 صفحه همراه با تابلوهای رانندگی و نمونه سوالات آن میباشد که در قالب آفیس ورد برای نخستین بار ارئه میشود.
مقدمه
اگر بخواهم بين زيبايي و حقيقت يكي را انتخاب كنم بيدرنگ زيبايي را انتخاب مي كنم زيرا اطمينان دارم كه در زيبايي حقيقتي نهفته است كه بالاتر از خود حقيقت است. در واقع هيچ چيز در دنيا حقيقت ندارد مگر زيبايي و زيبايي در نهاد هنر مندان است.
هنر يك وسيله ارتباطي و كليد فهم زندگي است.
انسان تدابير مختلف و متعددي به كار ميبرد تا بتواند نيت و مقصود خود را به همنوعانش بفهماند و نيت و مقصود آنها را نيز متقابلاً بفهمد. از اشاره هاي سر و چشم و ابرو گرفته تا علائم راهنمايي و رانندگي همه از جمله وسايل ارتباطي هستند. تمام قرار دادهاي اجتماعي بشر كه آنها را نهاد اجتماعي مي ناميم، حتي مقررات سلام و عليك و خداحافظي، مراسم معرافه و آداب و معاشرت و غيره از فروغ زندگي اجتماعي محسوب مي شوند و به منظور ايجاد ارتباط با همديگر انجام مي گيرند. به اين ترتيب مدار زندگي انسان بر ارتباط قرار دارد. هر امري را از دستگاه علائم رانندگي گرفته تا هنر هاي زيبا مي توان در شمار وسايل ارتباطي آورد.
حتي اگر هم آفرينش هنري چنانكه گفته اند زبان حال و حديث نفس پديد آورنده اثر باشد. هنرمندان از آن لحظه اي كه محصول كارش را در معرض ديد و داوري ديگران مي گذارد عملي در زمينه ارتباط انجام مي دهد. اما مهم ترين وسيله ارتباطي بشر كه پايه همه نهادهاي اجتماعي او مي باشد، زبان است بنابر اين بايد زبان را زا زمره نهادهاي اجتماعي دانست و در اين حالت زبان آن نهاد اجتماعي است كه از نشانه استفاده مي كند.
دسته بندی: قالب وبسایت » گوناگون

تعداد مشاهده: 3242 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 80

حجم فایل:114 کیلوبایت

 قیمت: 6,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    استفاده از نرم افزار آفیس ورد

  • محتوای فایل دانلودی:
    یک فایل doc