پاورپوینت مکتب معماری شیکاگو

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری

توضیحات:

فایل پاورپوینت آشنایی با مکتب معماری شیکاگو (آشنایی با معماری معاصر )، در حجم 52 اسلاید قابل ویرایش برای دانشجویان رشته معماری.


بخشی از متن:

حوادث و بداقبالی ها خود بارها سبب ساز انگیزش های مهم برای تحول تاریخ معماری و ساخت جوامع شده اند. آتش سوزی روم در سال 64 پیش از میلاد، حریق بزرگ لندن و هامبورگ به ترتیب در سالهای 1666و 1842، زمین لرزه و آتش سوزی سانفرانسیسکو در سال1909، همگی حوادثی بودند که علاوه بر تراژدیِ خسران های جانی و ویرانی ها، منجر به بازسازی وسیع شهرها، مطابق با آخرین استانداردها و لذا نوآوری های معماری شد.
در امریکای سده ی نوزدهم، گذشته از کلان شهرهای ساحل شرقی، شیکاگو مرکز خطوط راه آهن وچهارراه پراهمیتی برای تجارت و تردد بین ساحل های شرقی و غربی بود و از این رو یکی از شهرهایی بود که سریع ترین و بیشترین رشد را در ایالات متحده تجربه کرد. رونق اقتصادی شیکاگو، مردم بسیاری را به این شهر کشاند و بین سالهای1850 و 1870 شاهد انفجار جمعیتی از کمتر از 30/000بیش از300/000 نفر بود که آن را به بزرگترین شهر ایالات متحده در آن هنگام بدل ساخت. همچنین این شهر مرکز تجاری مهمی به شمار می آمد و از سال 1885 میلادی، فعالیت شدید اقتصادی و به تبع آن اجرای ساختمان های تجاری و اداری آغاز شده بود.

و...


فهرست مطالب :
آغاز معماری شیکاگویی
اصول مکتب شیکاگو
معماران و آثار برجسته ی مکتب شیکاگو
اهمیت مکتب شیکاگو
منابع


این فایل با فرمت پاورپوینت در 52 اسلاید قابل ویرایش و تعداد زیادی تصاویر برای دانشجویان رشته معماری تهیه شده است.

دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 2507 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: PPTX

تعداد صفحات: 52

حجم فایل:18,529 کیلوبایت

 قیمت: 15,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    Microsoft powerpoint

  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت