قالب حرفه ای صحیفه نسخه اصلی

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
اگر برای راه اندازی کسب و کار خودتان به فکر ایجاد یک سایت هست و یا دنبال یک قالب وردپرس حرفه ای برای سایت خود هستید که حتی فروشگاه رایگان را در کنار آن بتوانید راه اندازی کنید و سایت دارای سئو و سرعت فوق العاده ای باشد، قالب حرفه ای صحیفه sahifa را به شما پیشنهاد می کنیم. در حال حاضر نسخه های رایگان و نال شده در اینترنت موجود است که پس از مدتی کلیه تنظیمات آن ریست می شود و قالب از کار می افتد.
ما برای شما ورژن اصلی و فارسی شده این قالب را قرار داده ایم که می توانید با اطمینان و خیال راحت آن را استفاده نمایید. هرگونه سوال یا راهنمایی جهت نصب نیز مورد نیاز شما بود پاسخ داده خواهد شد.
جهت مشاهده دموی انگلیسی لینک زیر را در مرورگر کپی و اینتر بزنید.
https://themes.tielabs.com/sahifa/
یک نمونه سایت فارسی که از این قالب استفاده کرده و استایل آن را سفارشی کرده ایم را در آدرس زیر می توانید مشاهده کنید.
http://www.farmag.ir
شما نیز به راحتی می توانید آن را مطابق میل خود سفارشی سازی کنید و یا اگر میخواهید استایل دقیقا مشابه سایت نمونه باشد ما این کار را برای شما انجام می دهیم. با ما در تماس باشید.
فرصتی فوق العاده برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای و کاربر پسند با حداقل هزینه.
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 1545 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: zip

حجم فایل:8,787 کیلوبایت

 قیمت: 16,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    برای استفاده از قالبهای وردپرسی ابتدا باید یک هاست سی پنل یا دایرکت ادمین تهیه کنید به همراه یک دامنه. (اگر در تهیه این موارد نیز اطلاع خاصی ندارید ما برای شما این کار را انجام می دهیم. هزینه ثبت یک دامنه یک ساله آی آر و هاست سه ماهه حرفه ای دایرکت ادمین روی هم حدود 25 هزارتومان خواهد بود.)
    پس از تهیه این مقدمات باید قالب خریداری شده را در هاست خود آپلود نموده و پلاگین های ضروری که خود قالب به شما پیشنهاد می دهد را نصب نمایید.اکنون به بخش تنظیمات قالب رفته و آن را طبق میل خود سفارشی کنید. می توانید از آموزش های اینترنت استفاده کنید و یا ما برای شما آن را انجام دهیم با دریافت هزینه اندک.
    اکنون نوبت درج مطالب و پستها و رسیدگی به سایت است. کسب و کار یا سرگرمی شما آغاز شد.

  • محتوای فایل دانلودی:
    یک فایل فشرده Zip حاوی قالب صحیفه که باید روی هاست شما آپلود شود.