پاورپوینت مدیریت برنامه ریزی پیش دبستانی

دسته بندي : کارآموزی » مدیریت
برنامه ریزی و کنترل

برنامه ریزی و کنترل رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند بطوریکه بسیاری از دانشمندان سیستم برنامه ریزی را بدون کنترل بی معنی دانسته و عنوان می کنند که بدون وجود نظارت و کنترل هیچ سیستمی نمی تواند به بالاترین ظرفیت خود برسد.

تعریف نظارت و کنترل:

فعالیتی است که باعث تطبیق عملیات انجام شده با اهداف برنامه می شود. به عبارت دیگر، نظارت مستمر می تواند اهداف مورد نظر را از انحراف حفظ نماید.

برنامه ریزی استراتژیک

اجزای تشكیل دهنده و یا عوامل اجرا كننده فرآیند برنامه ریزی استراتژیك:

1- كمیته راهبری:

متشكل از مدیران سطوح عالی سازمان می باشد و تدوین و بازنگری چشم انداز مطلوب سازمان vision))، ماموریت سازمان، ارزش ها، اهداف كلان و تصویب برنامه ها بر عهده این كمیته
می باشد.

2- كمیته برنامه ریزی استراتژیك:

شامل تیم اجرائی است كه مجموع دانش آنها درباره محصولات، خدمات، فرآیندها و سیستم های كاری می تواند در تعیین یا بازنگری چشم انداز و در تعیین اهداف و پیشرفت كار و نتایج، موثر واقع شود شامل مدیران سازمان می باشد كه هر كدام در جایگاه خود به پیاده سازی برنامه ها می پردازند. در این كمیته مدیر برنامه ریزی ، مدیر مالی، مدیر فنی، مدیر كیفیت و كنترل كالا، مدیر منابع انسانی، مدیر IT و بقیه مدیران میانی سازمان حضور دارند.

3- مدیریت برنامه ریزی استراتژیك:

این كمیته جهت مدیریت كل فرآیند تشكیل می گردد و مواردی مانند پشتیبانی لازم در جهت نیل به اهداف، هماهنگی در جهت پیاده سازی برنامه ها، تهیه جداول زمانی و ابزارهای لازم برای به حركت در آوردن موتور سازمان بر عهده این افراد می باشد.
دسته بندی: کارآموزی » مدیریت

تعداد مشاهده: 2015 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: rar.doc

حجم فایل:410 کیلوبایت

 قیمت: 24,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: