طرح توجیهی بررسی احداث گلخانه فلزی پیچ و مهره ای تولید صیفی جات

دسته بندي : کارآفرینی » کشاورزی و زراعت
این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 12 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

متراژ 4000 متر مربع

مجری طرح : سید محسن خراسانی

محل اجرای طرح : پاکدشت ، شریف آباد ، روستای عبدل آباد

توضیحات :

درخواست کننده تسهیلات آقای سید محسن خراسانی فرزند سید کمال شماره شناسنامه 16613 صادره از ورامین متولد 1366

مشخصات محل اجرای طرح : یک قطعه زمینه به مساحت 000/20 مترمربع واقع در روستای عبدل آباد که به موجب یک فقره قرار داد اجاره رسمی به مدت 10 سال در تصرف اینجانب قرار دارد.

سوابق محل اجرای طرح : محل اجرای طرح در سنوات قبل به صورت یک قطعه زمین زراعی استفاده حق آب چاه عمومی به میزان 6 ساعت در گردش 12 به کشت و کار جهت محصولات اختصاص داشته است و لذا خاک محل اجرای طرح از نظر بافت مناسب کشت و کار می باشد. آزمایشات خاک و آب انجام شده است و پروانه تأسیس گلخانه نیز اخذ گردیده است.

4- تشریح طرح : طرح حاضر عبارت است از احداث 4000 متر مربع گلخانه فلزی خاکی از نوع پیچ و مهره ای با لوله گالوانیزه و پایه بتنی با مشخصات گلخانه های طرح FAO و استانداردهای لازم و به صورت چند فلزی که به صورت دو کشت با احتساب 45 روز ضدعفونی خاک انجام خواهد شد که پس از احداث گلخانه و سایر موارد مورد نیاز کشت خیار و با تراکم 5/2بوته در مترمربع انجام خواهد شد که با احتساب راهروها فضای رفت و آمد گلخانه 3800 مترمربع کشت خواهیم داشت که طی 2 کشت حدود34 کیلوگرم خیار درختی مرطوب و جمعاً حدود 129200 lg خیار بدست خواهم آمد.
دسته بندی: کارآفرینی » کشاورزی و زراعت

تعداد مشاهده: 2786 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 12

حجم فایل:33 کیلوبایت

 قیمت: 2,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: