طرح توجیهی بررسی ايجاد مجتمع خدمات فناوري اطلاعات

دسته بندي : کارآفرینی » خدماتی و آموزشی
این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 23 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

ميزان اشتغالزايي مستقيم پيش بيني شده : 14 نفر

اعتبار مورد نياز : 400 ميليون ريال
1- مقدمه

امروزه در ابتداي هزاره سوم ميلادي ، موجي در جامعه بشري در حال شكل گيري و تكامل است كه براي اولين بار در دنيا ، پدر IT ايران جناب آقاي دكتر جلالي در سال 1995 ميلادي از آن به عنوان موج چهارم (عصر مجازي) ياد كردند.

تحولات تكنولوژيكي در جامعه بشري با ظهور كامپيوتر و اينترنت سرعت بيشتري به خود گرفت و اين شبهه را در افكار عمومي ايجاد كرد كه فناوري اطلاعات و كامپيوتر موجب جايگزيني تكنولوژي بجاي نيروي كار انساني گشته و موجبات بيكاري تعداد زيادي را فراهم نموده است.آيا واقعاً اينچنين است؟

حقيقت اين است كه پديده ظهوركامپيوتر و اينترنت باعث ايجاد سهولت در كارهاي دستي شد و نه تنها موجب بالا رفتن درصد بيكاران نشد بلكه حتي صنعت ها و مشاغل جديدي را بوجود آورد همچون صنعت توليد نرم افزار ،‌ كافي نت ،‌گيم نت و ده ها شغل مرتبط ديگر .

افراد زيادي هم اكنون در زمينة IT (فناوري اطلاعات) مشغول به فعاليت هستند و فرصت هاي شغلي بسياري نيز در انتظار علاقمندان و متخصصان كامپيوتر و اينترنت مي باشد.

خوشبختانه در سالهاي اخير در كشور اسلامي ما نيز با به موازات جامعه جهاني بسترهاي مناسبي براي فعاليت در زمينه IT فراهم شده است و حمايتهاي خوبي از مشاغل مرتبط با فناوري اطلاعات صورت مي گيرد. امروز در ايران فارغ التحصيل و يا حتي دانشجوي رشته هاي مرتبط با IT به ندرت بيكار مي باشد زيرا با كمي همت و تدبير مي توان با تشكيل شركت هاي خصوصي و يا تعاوني در بخش IT كشور فعاليت كرد و اتفاقاً درآمد خوبي را هم كسب كرد.

بخش هاي دولتي و سازمانها و نهادها نيز بطور حتم براي پيشبرد اهداف خود در زمينه IT نياز به متخصصان IT دارند.

در اين طرح سعي برآن است كه ضمن معرفي مجري طرح كه شركتي تعاوني است كه بيش از نيمي از اعضاي آن فارغ التحصيلان و يا دانشجويان مهندسي كامپيوتر هستند،ايده‌ ايجاد مجتمع خدمات فناوري اطلاعات از لحاظ اقتصادي، فني و اشتغالزايي توجيه شود .
دسته بندی: کارآفرینی » خدماتی و آموزشی

تعداد مشاهده: 2321 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:47 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: