پاورپوینت در مورد کارگاه درس پ‍ژوهي

دسته بندي : جزوه » گوناگون
دانلود پاورپوینت در مورد کارگاه درس پ‍ژوهي
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 25

نقش وجایگاه معلم درسند تحول بنیادین

نقش معلم به عنوان هدایت کننده و اسوه ای امین و بصیر در فرآیند تعلیم و تربیت و مؤثرترین عنصر در تحقق مأموریت های نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی.
برخی ازراهکارهای مربوط به ارتقای مهارت های حرفه ای معلمان درسند تحول بنیادین
راهکار8/6 – تقویت شایستگی های حرفه ای و اعتقادی مدیران و معلمان و فراهم آوردن ساز و کارهای اجرایی برای مشارکت فعال و موثر ایشان در برنامه های تربیتی و فعالیت های پرورشی مدارس.
راهکار11/6– استقرار سازوکارهای ارتقای توانمندی های معلمان برای مشارکت مؤثر آنان در برنامه ریزی درسی در سطح مدرسه ، به ویژه سازوکارهایی که به تقویت هویت حرفه ای آنان می انجامد.
راهکار11/7 – توسعه زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای به شکل فردی و گروهی میان معلمان و تبادل تجارب و دستاوردها در سطح محلی و ملی و ایجاد فرصت های بازآموزی مستمر علمی و تحقیقاتی و مطالعاتی و برگزاری جشنواره های الگوی تدریس برتر و اختصاص اعتبارات خاص برای فعالیت های پژوهشی معلمان.
راهکار17/3– اصلاح و به روز آوری روش های تعلیم و تربیت با تاکید بر روش های فعال ، گروهی ، خلاق با توجه به نقش الگویی معلمان.
راهکار2/18– تامین تسهیلات و امکانات وایجاد ساز و کارهای کارا و اثر بخش در آموزش های ضمن خدمت معلمان و تقویت انگیزه و مهارت حرفه ای برای یادگیری مداوم.
راهکار18/4- استفاده بهینه از دانش و تجربه نخبگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش.
راهکار 23/1 – استفاده بهینه از ظرفیت های موجود برای گسترش فرهنگ تفکر و پژوهش در بین مدیران ، مربیان و تأمین پژوهشگر مورد نیاز نظام تعلیم وتربیت رسمی عمومی و حمایت از پژوهشگران فعال و مجرب.
دسته بندی: جزوه » گوناگون

تعداد مشاهده: 3630 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .ppt

حجم فایل:5,498 کیلوبایت

 قیمت: 9,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: