پاورپوینت موزه هنرهای معاصر همدان

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
توضیحات:
فایل پاورپوینت موزه هنرهای معاصر همدان با رویکرد پست مدرن ایرانی ، در حجم 28 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
امروزه عامل هویت، مهمترین رویکرد فرهنگی هر سرزمین آئینی است. انسان در هر دوره­ی باور اعتقادی با وارسی در نحوه­ی زندگی کلونی­های استقرار بشر در دوره­های قبل از خود، نگاهی عقبه­گرا به فرهنگ اصیل سرزمین خود دارد. شاید این امر ناخودآگاه در پالس های اندیشه کلاسیک تا دوره­ی پسا – کارکردگرای معاصر، امروزه قابل رؤیت است. انسان سکولار امروزی در مجموعه­ای زندگی می‌کند که معماران و نظریه‌پردازان معاصر، کالبد اصلی او را با شکل و فلسفه درآمیخته­اند. بازنمایی هویت، فرهنگ و زبان در هر سرزمینی در یک نگاه، ضمن تأکید بر پلورالیسم مورد منازعه بر ماهیت دوگانه، سایبرنیکی فوق حرفه­ای از دنیای امروزی را رقم می­زند.
شهر همدان از لحاظ مرفولوژيك به راستي صاحب سبك و متمايز معرفي شده‌است. براي تأييد اين موضوع كافي است نگاهي به ديالوگ دكتر محمد قهوه‌اي با نشريه ويونا چاپ ايتاليا بياندازيم.
با نگاهي به آثار ماندگار و ديباچه اين شهر مي‌توان ردي از درنگ و نبوغ را كشف كرد كه در تمام پارادايم‌هاي طراحي شده‌ي اين شهر قابل مشاهده ‌است. گويي نوعي درنگ و جسارت در اين همدان نهفته است- رنگ و بويي از جادوگري در مكان‌ يابي همدان آن را فاخر جلوه مي‌دهد.
و...

فهرست مطالب:
چکیده
فرضيه طرح
دياگرام به عنوان فضاي تفاوت نمونه‌هاي مشابه
مسير بحراني سايت و ديباچه همدان
مباني نظري طرح
سایت
پلان طبقات
گالری تصاویر

این فایل با فرمت پاورپوینت در 28 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD موزه یهود برلین(6 صفحه)
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 6080 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PPTX

تعداد صفحات: 28

حجم فایل:6,000 کیلوبایت

 قیمت: 12,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    Microsoft powerpoint WinRAR

  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت