نمونه سوالات ادله اثبات دعوی با پاسخ

دسته بندي : علوم انسانی » حقوق
مقدمه:
فایلی که پیش روی شماست مجموعه سوالات ادله اثبات دعوی است که بصورت تستی تدوین شده و پاسخ سوالات در همان قسمت سوالات نوشته شده است که امر مطالعه با سرعت و دقت بیشتری انجام شود. شما با مطالعه این کتاب تسلط کامل و کافی به سوالات و پاسخ ها خواهید داشت و لازم نیست برای پی بردن به پاسخ صحیح سوالات فایل را بالا پایین کنید یا به آخر فایل بروید، زیرا این بالا پایین بردن فایل، موجب خستگی شما می شود و شما را از مطالعه منصرف می کند. من در این شیوه کار را برای شما آسان کرده ام و پاسخ هر سوال را در همان قسمت سوالات نوشته ام تا شما عزیزان با اطمینان،سرعت و دقت بیشتری مطالعه کنید و هم اینکه امر مطالعه و یادگیری برای شما با تساهل انجام پذیرد.شما عزیزان با مطالعه این فایل ضریب موفقیت خود را افزایش می دهید و این فایل تضمین موفقیت شما در آزمون و امتحانات و هم تضمین موفقیت در افزایش اطلاعات شما عزیزان می باشد.
استقبال شما عزیزان سبب دلگرامی و فعالیت بیشتر در تدوین و نشر اینگونه فایل ها خواهد شد و همت و پشتکار اینجانب را چندین برابر خواهد کرد.
حق نشر این فایل برای نویسنده محفوظ می باشد و فقط نویسنده می تواند این فایل را در هرسایتی که بخواهد نشر کند و هیچ شخص حقیقی و حقوقی اجازه نشر این فایل را در هیچ سایتی ندارد و شرط خلاف و استثنائی، بازاریابی از این فایل می باشد که برای همگان آزاد می باشد. شما با ثبت نام در سایت مربوطه می توانید اقدام به بازاریابی از این فایل کنید.

دسته بندی: علوم انسانی » حقوق

تعداد مشاهده: 8485 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 44

حجم فایل:314 کیلوبایت

 قیمت: 8,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: