کتاب بخواهید تا برآورده شود

دسته بندي : جزوه » آموزشی
معرفی کتاب
بخواهید تا بر آورده شود
استر و جری هیکس
قسمتی از مقدمه جری هیکس
اکنون که آغاز می کنم به نوشتن این مقدمه انوار خورشید بر ساحل مالیبو تابیده و من در درون خود همان شادی را احساس می کنم که عمقی به ژرفای اقیانوس پیش رویم دارد. می دانم و می توانم تصور کنم که انتظار چه نوع رازگشایی و مکاشفه ای را از این کتاب دارید.

سالها قبل ، هنگامی که در جستجوی جوابهایی قابل قبول برای سوالات بی پایانم بودم و می خواستم بدانم که خدا چه کسی هست و فایده زندگی در این جهان چه چیز می باشد به واژه ی غیرقابل توصیف برخوردم. به این جا رسیدم هر چه بیشتر به مفهوم « غیرمادی » نزدیک می شویم واژه های کمتری برای بیان آن پیدا می کنیم. بنابراین اگر به درک کامل برسیم یقیناً واژه ای برای بیان آن پیدا نخواهیم کرد، در این مرحله از واقعیت زمانی – مکانی جهان غیر مادی با کلمات مادی قابل توصیف نیست.

در طول تاریخ و طی دوران تکامل ما دهها هزار فلسفه، مذهب ، آیین و عقیده و مسلک مختلف داشته ایم. معهذا علی رغم میلیونها اندیشه و نظریه و نتیجه گیری و عقایدی که به نسلهای بعد منتقل شده هنوز نتوانسته ایم بر سر یک کلمه که بتواند دنیای غیرمادی را به توصیف درآورد توافق کنیم.

در طول تاریخ تعداد کمی مدعی شده اند که با عالم غیرمادی توانسته اند آگاهانه ارتباط برقرار کنند. بعضی از اینها مورد تکریم قرار گرفته اند. بعضی دیگر به شدت به لعن و نفرین گرفتار آمده اند. بسیاری هم از ترس این لعن و نفرین مردم جرأت ابراز نظریه های خود را پیدا نکرده اند.
دسته بندی: جزوه » آموزشی

تعداد مشاهده: 10958 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

تعداد صفحات: 56

حجم فایل:2,327 کیلوبایت

 قیمت: رایگان
برای دانلود رایگان فایل روی لینک دانلود کلیک کنید.   دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دانلود کتاب بخواهید تا برآورده شود

  • محتوای فایل دانلودی:
    پی دی اف