پاورپوینت آشنایی با شــهر شنــاور لــی لـی پـد

دسته بندي : فنی و مهندسی » شهرسازی

توضیحات:
فایل پاورپوینت آشنایی با شــهر شنــاور لــی لـی پـد ، در حجم 19 اسلاید قابل ویرایش با افکت مناسب جهت ارائه های کلاسی ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
اولین شهر شناور جهان در نزدیکی تاهیتی تا سال ۲۰۱۹ میلادی در اقیانوس آرام ساخته خواهد شد. قرارداد این پروژه میان دولت کشور پولینزی فرانسه با موسسه Seasteading امضا شده تا عملیات ساخت این جزیره طی دو سال آینده شروع شود.

کشور پلی نزی فرانسه از ۱۱۸ جزیره تشکیل شده و با خطر زیر آب رفتن روبرو است و به همین دلیل مسئولان این سرزمین تصمیم گرفته اند پروژه شهر شناور را عملی کنند. تا قبل از این پروژه، این گونه شهرها را در فیلم های علمی تخیلی می توانستیم ببینیم.
طرح‌های اولین شهر شناور جهان که در واقع شهری جزیره مانند است ، طرحی بلند پروازانه می باشد و موسسه Seasteading معتقد بوده که شهرهای نیمه‌ مستقل مکانی ایده‌آل برای آزمایش شیوه‌ های جدید مدیریت دولتی و کشاورزی هستند تا در این پروژه استفاده شود. این موسسه ۵ سال گذشته را صرف تحقیق بر روی چگونگی ساخت جوامع دائمی شناور در دریا کرده است.
اولین شهر شناور جهان برای آزمایش ایده‌های جدید مانند درمان بیماری ‌ها، پاک کردن جو زمین و ثروتمند کردن فقرا به کار گرفته خواهد شد. این شهر روی شبکه‌ای از ۱۱ پایه مستطیل ساخته می‌شود. بنابراین می‌ توان شهرها را با توجه به نیاز ساکنان کنار هم قرار داد. بستری که این جزیره روی آن ساخته می‌شود از سیمان تقویت‌ شده ساخته می ‌شود که قدرت تحمل زیادی دارد. 
و...

فهرست مطالب:
آشنایی با اولین شهرشناور
شــهر شنــاور لــی لـی پـد
ایده معمار
مشخصات پروژه
ویژگیهای پروژه
ایده طرح
سازه های زیر دریایی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 19 اسلاید قابل ویرایش با افکت مناسب جهت ارائه های کلاسی تهیه شده است.

ویدئو مربوط به اسلایدهای این پاورپوینت را می توانید در کانال آپارات ما به آدرس  https://www.aparat.com/filecity   مشاهده نمایید.


هدیه محصول:
فایل پاورپوینت اصول و مبانی برنامه ریزی شهری(26 اسلاید)

دسته بندی: فنی و مهندسی » شهرسازی

تعداد مشاهده: 8026 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PPTX

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:15,149 کیلوبایت

 قیمت: 12,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    Microsoft powerpoint WinRAR

  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت