فایل اکسل صورت خلاصه درآمد و هزینه مودیان گروه دوم و سوم مالیاتی

دسته بندي : وب و برنامه نویسی » Excel
فرم صورت خلاصه درآمد و هزینه مودیان گروه دوم و سوم مالیاتی در قالب فایل اکسل با قابلیت پرینت مطابق نمونه سازمان و محاسبه خودکار جداول و اعداد و ارقام

در این فایل با استفاده از جدول بندی و فرمول نویسی انجام شده توسط ما، شما به راحتی می توانید فقط با وارد کردن مبالغ خرید و فروش خود بصورت روزانه برای مودیان گروه دوم و بصورت ماهانه برای مودیان گروه سوم جمع خرید و فروش روزانه ماهانه و سالانه خود و همچنین مبلغ مالیات بر ارزش افزوده مربوطه را که بصورت خودکار تکمیل می شود کامل نموده و پرینت گرفته و به هنگام رسیدگی تحویل سازمان امور مالیاتی نمایید.

برای گروه دوم مودیان این فرم بصورت ماهیانه و سالیانه در 13 صفحه (12 صفحه برای 12 ماه 1 صفحه برای جمع سالانه) و برای مودیان گروه سوم در یک صفحه دقیقا مشابه نمونه اعلامی سازمان امور مالیاتی تهیه شده است.

نمونه فایل پرینتی مودیان گروه دوم در قالب پی دی اف را می توانید از اینجا دانلود نمایید. (در این نمونه جهت تست فرمول تمام ماه ها را 31 روز و بدون تعطیلی با عدد 1 پر کرده ایم)

توجه: برای تهیه ی این فایل زمان زیادی صرف شده و زحمت زیادی کشیده شده است لطفا از انتقال یا فروش این فایل به سایرین یا در دیگر سایت ها خودداری نمایید.
دسته بندی: وب و برنامه نویسی » Excel

تعداد مشاهده: 17238 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: xlsx

تعداد صفحات: 3

حجم فایل:45 کیلوبایت

 قیمت: 100,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل اکسل را باز کرده و با توجه به گروه مالیاتی خود اقدام به تکمیل فرم نمایید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل اکسل آماده