پاور پوینت کاربرد نانو ذرات در تصویر برداری

دسته بندي : جزوه » آموزشی
مبحث نانومغناطیس رشته جدیدی از پدیده‌های مغناطیسی است، پدیده‌هایی که منشاء حیرت و انگیزه حدس، گمان و تامل برای بیش از سه هزار سال بوده‌اند. نانومغناطیس با وجود آنکه رشته جوانی در حوزه علوم محسوب می‌شود، تاکنون بر تمام زمینه‌های فعالیت انسان، از طریق شرکت در تبدیل رایانه به یک وسیله برای ارتباط فراگیر جهانی، کنترل فعالیت‌های صنعتی، تشخیص پزشکی، پژوهش‌های علمی و سرگرمی در اوقات فراغت، تاثیر گذاشته است. تحقیقات بر روی محیط‌های مغناطیسی فیلم‌های نازک و دانه‌ای و مسائل مربوط به آن به پیشرفت‌هایی منجر شد که حجم داده‌های قابل رمزگذاری در واحد سطح را تا حدود پنجاه میلیون برابر در پنج دهه اخیر افزایش داد.
در این کتاب تلاش شده تا از نشریات متعدد، موضوعاتی استخراج و سازمان‌دهی شوند که به اصولی مربوط باشد که هر دانشجو، دانشمند علم مواد و یا فیزیکدان باید با آن آشنا باشد. گرچه آهنگ تند تکامل نانومغناطیس بر سختی این پروژه می‌افزاید، اما جذابیت این موضوع سختی پیگیری آن را به چالش بسیار مطبوعی مبدل می‌کند.
نانومغناطیس در عرصه‌ای از تحقیقات فیزیک قرار دارد که به خواص فیزیکی اجسامی می‌پردازد، که دست کم یک بعد در محدوده نانو دارند. نانومغناطیس، در گستره خود شامل مطالعه خواص و کاربردهای مغناطیسی نانوذرات جدا از هم، نانونقطه‌ها، نانوسیم‌ها، فیلم‌های نازک و چندلایه‌ای‌ها و همچنین نمونه‌هایی ماکروسکوپی می‌شود که حاوی ذرات در محدوده نانو هستند..........................
دسته بندی: جزوه » آموزشی

تعداد مشاهده: 13246 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: Power point

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:805 کیلوبایت

 قیمت: 8,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    پاور پوینت

  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت