بهبود حمله خدمات در شبکه حسگر بی‌سیم براساس یادگیری ماشین

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
Service Attack Improvement in Wireless Sensor Network Based on Machine Learning

بهبود حمله خدمات در شبکه حسگر بی‌سیم براساس یادگیری ماشین

تعداد صفحه: 6

زبان مقاله: انگلیسی



ABSTRACT

A plurality of sensors in a wireless sensor network ( W.S.N. ) is a physical parameter node that allows detection sensor nodes to interact . Security is an essential issue in wireless sensor networks of many practical applications .

Our goal is to launch denial of service attacks and respond to wireless sensor networks to enhance security by detecting the enemy . Different kinds of different layers in the occurrence WSN . These two types of machine learning techniques , neural network ( NN ) , detect a Support Vector Machine ( SVM ) , a media access control ( MAC .) layer attacks . I have to compare the two methods . It has an access channel wireless sensor node , MAC .

Protective layer is essential . Use scenario probability WSN . Wireless network simulator , Vanderbilt plow error simulation .

چکیده
چندگانگی حسگرها در یک شبکه حسگر بی‌سیم ( W.S.N. ) یک گره پارامتر فیزیکی است که به گره‌های سنسور شناسایی اجازه می‌دهد تا با یکدیگر تعامل داشته باشند . امنیت یک مساله اساسی در شبکه‌های حسگر بی‌سیم بسیاری از کاربردهای عملی است .
هدف ما راه‌اندازی حملات خدمات و پاسخ به شبکه‌های حسگر بی‌سیم برای افزایش امنیت با شناسایی دشمن می‌باشد . انواع مختلف لایه‌های مختلف در the . این دو نوع از تکنیک‌های یادگیری ماشین ، شبکه عصبی ( NN ) ، دستگاه بردار پشتیبان ( SVM ) ، یک کنترل دسترسی به رسانه ( MAC ) را شناسایی می‌کنند. من باید این دو روش را با هم مقایسه کنم . این شبکه دارای یک شبکه حسگر بی‌سیم به نام MAC است .
لایه محافظ ضروری است . از احتمال سناریو استفاده کنید . شبیه‌ساز شبکه Wireless ، شبیه‌سازی خطای plow Vanderbilt .
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 10794 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 6

حجم فایل:1,481 کیلوبایت

 قیمت: 12,999 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: