پاور پوینت تاریخ تربیت بدنی,ورزش، تاریخ و تحولات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی

دسته بندي : علوم انسانی » تربیت بدنی
موضوع:تاریخ تربیت بدنی ورزش، تاریخ و تحولات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی
فرمت : پاورپوینت
تتعداد اسلاید :16
قابلیت ویرایش : دارد
ارتباط بین تاریخ، فرهنگ و دین
همه ی اشیا موجودات و مخلوقات علم تاریخ دارند و دارای سرگذشت مخصوص به خود هستند. وقتی یک شی حالت متغیری دارد و از وضعیتی به وضعیت دیگر تغییر می کند و از حالی به حال دیگر متحول می شود در واقع سرگذشت و تاریخ خود را رقم می زند.
برعکس، اگر یک شی در یک وضعیت ثابت بماند و هیچگونه تغییری در آن رخ ندهد به طور مسلم تاریخ هم نخواهد داشت. به طور مثال اگر ما معتقد باشیم که زمین از بدو زمان پیدایش خود و از لحظه ی خلقت به همین شکل و به همین وضع بوده است، پس زمین نباید تاریخی داشته باشد، اما اگر زمین تغییراتی داشته باشد و تحولاتی در آن رخ داده باشد باید اذعان داشت که زمین هم تاریخ دارد و سرگذشتی را در دوران تحول خود پشت سر گذاشته است.
انسان و جهان در طول تاریخ همیشه به طور مستقیم باهم در ارتباط بوده و هستند و این رابطه به این صورت است که اگر انسان در مسیر کمال قرار گیرد طبیعت نیز با انسان سر آشتی پیش می گیرد و همامنگتر می شود و به دلیل وجود روابط مرموزی بین انسان و جهان که برخی از آن ها ابل دسترسی و برخی دیگر غیر قابل دسترسی و کشف هستند، اگر انسان بر ضد مسیر خاص طبیعت قرار گیرد، یعنی بر علیه مسیر تکامل واقع شود و به سوی فساد و تباهی و چیزهایی که در آن ها کمال انسانی وجود ندارد و ضد تغالی انسان است، آنگاه طبیعت مثل بدنی که اجزای بیگانه را از خود دفع و رد می کند عکس العمل نشان می دهد و نتیجه ی این عکس العمل هاست که به نام عذابها، بدبختیها و سختیها شمرده می شود. 
دسته بندی: علوم انسانی » تربیت بدنی

تعداد مشاهده: 9050 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:390 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: