پاورپوینت برج ایفل

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
دانلود پاورپوینت برج ایفل

تعداد اسلاید : 65

قسمتی از متن اسلاید ها :

مقدمه
در خصوص فضاهای نمایشگاهی به نظر می رسد در ابتدا دو مفهوم فضا ونمایش باید تعریف شوند تعریف فضا امری نسبی است و در جوامع مختلف می تواند متفاوت باشد .

مفهوم نمایش ( Exhibit ) نیز بر طبق فرهنگ لغت آکسفورد عبارت است از نشان دادن چیزی در یک مکان عمومی برای مردم ، برای لذت بردن آنها و یا برای اطلاع رسانی و آگاه کردن آنها.

فضای نمایشگاهی در حقیقت جایی است که در آن نمایش نوآوری، خلاقیت، تکنولوژی و فناوری جدید، تجارت و رقابت نقش عمده­ای بازی می­کند.

بنابراین می­توان چنین نتیجه گرفت که تبعیت معماری فضاهای نمایشگاهی از تکنولوژی و همسویی آن با محصولات جدید از 150 سال پیش تاکنون بصورت مستمر ادامه داشته است.

گوستاو الکساندر ايفل:

گوستاو الکساندر ايفل مهندس وسازنده برج ايفل درپاريس درسال 1832 از يك خانواده مرفه در شهر ديژون فرانسه متولد شد . بعد از تحصيل در رشته شيمي ، به طور اتفاقي به مهندسي ساختمان روي آورد . مدت چند سال به سمت مشاور شركت هاي ساختماني كار كرد و سپس به عنوان مهندس مشاور آزاد شديدا درگير مسائل طراحي محاسبات پل هاي راه آهن در نواحي صعب العبور بود . كارهاي بسياري در رابطه با پوشش دهانه هاي بزرگ پل هاي راه آهن به اجرا در آورد .

مهندس ايفل برج ايفل رابه مناسبت نمايشگاهي كه در آن زمان در پاريس تشكيل شد ساخت ومنظور او از ساختن اين برج موقتي بود نه دائمي .

ايفل در15 دسامبر1923 روزي كه كه نودويكمين سال تولد خود را جشن گرفته بود دارفاني را وداع گفت.




دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 8945 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 65

حجم فایل:5,704 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    محتوای فایل دانلودی حاوی فایل پاورپوینت است.