چگونگی‌ گرفتن پذیرش از یک دانشگاه در انگلستان تحصیل رایگان در انگلستان تحصیل در انگلستان در سال 202

دسته بندي : جزوه » آموزشی

فهرست مطالب

صفر تا صد اپلای تحصیلی انگلیس
شرط معدل برای اپلای تحصیلی انگلیس
هزینه اپلای تحصیلی انگلیس چقدر است؟
چک لیست مدارک اپلای تحصیلی انگلیس
میزان تمکن مالی برای اپلای تحصیلی انگلستان
اپلای تحصیلی کارشناسی
اپلای تحصیلی کارشناسی ارشد
اپلای تحصیلی دکترا
شرایط اپلای تحصیلی در مدارس انگلیس
مراحل اپلای و اخذ ویزای تحصیلی انگلیس
وکیل ویزای تحصیلی انگلیس
شرایط سنی اپلای تحصیلی انگلیس
مشاوره اسکورایز
کلام پایانی

دسته بندی: جزوه » آموزشی

تعداد مشاهده: 1927 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: پاورپوینت

تعداد صفحات: 59

حجم فایل:3,289 کیلوبایت

 قیمت: 59,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    تعداد 59 اسلاید وفایل پاورپوینت در حالت به صورت فشرده در قالب winzipقابل دانلود می باشد.
    فایل پاورپوینت است با برنامه آفیس باز می شود


  • محتوای فایل دانلودی:
    همان گونه که متقاضیان تحصیل در خارج از کشور می‌دانند مهاجرت تحصیلی به انگلیسی و سایر کشورها دارای شرایط و موارد خاص خود است. ازاین‌رو قبل از هر اقدامی باید تحقیقات وسیع و گسترده‌ای دراین‌خصوص داشته و به یک جمع‌بندی و تصمیم نهایی برای این منظور رسیده باشید. همان‌طور که می‌دانید کشور انگلستان به‌عنوان یک کشور پیشرفته و مدرن خواهان بسیاری برای تحصیل دارد. متقاضیان اخذ پذیرش و اپلای تحصیلی انگلیس باید بدانند که بسته به مقطع، رشته و مرکز موردنظر برای آموزش این شرایط متفاوت است، اما به‌طورکلی متقاضیان بین‌الملل با دو نوع اپلای در ابتدا روبرو خواهند شد.

    اولین گزینه پذیرش مشروط یا کاندیشنال است که تحت شرایط اتفاق می‌افتد که مدارک موردنیاز برای پذیرش متقاضی دچار نقص است. تحت این شرایط برای فرد یک شرط برای پذیرش در نظر گرفته شده و آن هم تکمیل مدارک موردنیاز تا چند ماه آینده خواهد بود.
    گزینه دوم که با نام آنکاندیشنال شناخته می‌شود، پذیرش بدون قیدوشرط تحصیل در انگلستان است. این بدین معناست که کلیه مدارک اصلی شما برای پذیرش فراهم است. البته شاید برخی مدارک جزئی نیز در پرونده شما وجود نداشته باشد، اما مدارک کلی برای پذیرش متقاضی به طور کامل وجود دارد.

    تحت این شرایط باید طبق مراحل زیر عمل نمایید:

    انتخاب رشته و مقطع تحصیلی خود
    ورود به وب‌سایت مرکز آموزش موردنظر برای تحصیل
    با بررسی لازم از کلیه شرایط و مدارک لازم برای اخذ پذیرش و اپلای تحصیلی انگلیس اطلاعات کسب نمایید و مدارک و هر آنچه برای این امر لازم است را تهیه کنید.
    هزینه‌های مربوط به درخواست پذیرش را بدون نقص پرداخت نمایید.
    آپلود مدارک لازم متقاضی برای تحصیل در مراکز آموزش موردنظر

    بعد از طی این مراحل شما باید برخی مدارک دیگر که در ادامه فرآیند پذیرش ملزم به ارائه آن هستید تهیه و جمع‌آوری نمایید. این مدارک شامل:

    انگیزه‌نامه
    توصیه‌نامه
    مدارک تحصیلی قبلی به همراه ریزنمرات
    ارائه مدرک زبان آیلتس یا تافل معتبر
    ارائه رزومه تحصیلی قوی
    پاسپورت معتبر فرد متقاضی
    مدارک شناسایی
    فیش مربوط به پرداخت هزینه درخواست پذیرش
    در مقاطع تکمیلی ارائه مقالات پژوهشی و تحقیقاتی
    ارائه نتایج شرکت در آزمون‌های SAT یا GRE در مقاطع تکمیلی

    شرط معدل برای اپلای تحصیلی انگلیس

    متقاضیان بین‌الملل برای تحصیل در این کشور می‌بایست همه شرایط و مدارک لازم را برای اخذ پذیرش انجام دهند. در خصوص معدل برای تحصیل در مدارس و مراکز آموزش عالی در این کشور باید بگویم، این امر به مرکز آموزشی موردنظر متقاضی برای تحصیل بستگی خواهد داشت. براین‌اساس اپلای دانشگاه های انگلیس و کالج‌های این کشور باید دارای حداقل نمره ۱۲ باشید. البته این نکته را خاطرنشان کنیم که افراد دارای معدل پایین‌تر هم با کمی چالش قادر به اخذ پذیرش در این کشور با ارائه برخی مدارک همچون داشتن یک فعالیت تحقیقاتی، ورزشی یا علمی خواهند بود. ولی به‌طورکلی بهترین حالت برای پذیرش بدون چالش برای متقاضیان بین‌الملل با ارائه مدرک معدل بالای ۱۵ و ریزنمرات بالا در مقطع تحصیلی قبل میسر خواهد بود. در نتیجه قبل از هرگونه اقدامی در خصوص ثبت درخواست پذیرش نسبت به ارتقای مدرک تحصیلی خود اقدام نمایید. ضمن اینکه داشتن مدرک زبان معتبر با نمره بالا هم می‌تواند پوشش مناسبی برای معدل پایین متقاضی باشد.
    هزینه اپلای تحصیلی انگلیس چقدر است؟

    در خصوص هزینه‌های مربوط به پذیرش تحصیلی در این کشور باید بگوییم که این مبلغ یک هزینه مازاد است که متقاضی باید علاوه بر پرداخت شهریه این مبلغ را برای انجام مراحل بررسی و پذیرش تحصیلی پرداخت نماید. این مبلغ بسته به مقطع تحصیلی و رشته تحصیلی فرد متفاوت خواهد بود. ضمن اینکه تا زمانی که این هزینه پرداخت و رسید آن در سایت مرکز آموزش مربوطه ثبت نشود، هیچ‌گونه اقدامی در خصوص پذیرش و اپلای تحصیلی انگلیس توسط مسئولین امر انجام نخواهد شد. براین‌اساس هزینه‌های مربوط به مقاطع عالی در دانشگاه‌های مانند بث بسته به رشته فرد بین ۲۵ تا ۶۵ پوند اعلام شده است. این مبلغ در خصوص دانشگاه آکسفورد بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ پوند عنوان شده است.
    چک لیست مدارک اپلای تحصیلی انگلیس

    افراد متقاضی تحصیل در کشور انگلستان باتوجه‌به مقطع مورد آموزش و رشته تحصیلی ملزم به ارائه مدارک خاصی برای ویزای تحصیلی انگلیس هستند. همان‌طور که می‌دانید چند نوع ویزای تحصیلی در کشور انگلستان وجود دارد که افراد باتوجه‌به هر کدام باید مدارک لازم را برای این امر ارائه نمایند. ویزای عمومی تحصیلی، ویزای تحصیلی کودکان و ویزای کوتاه‌مدت تحصیلی از جمله این موارد هستند. شرایط عمومی چک‌لیست مدارک ویزای تحصیلی انگلیس شامل موارد زیر خواهد بود:

    ارائه پاسپورت معتبر فرد متقاضی با اعتبار کافی
    دو قطعه عکس پاسپورتی
    پرینت حساب بانکی فرد طی ۶ ماه اخیر
    ارائه نامه تمکن مالی فرد متقاضی
    در صورت تأهل ارائه مدارک به همراه ترجمه آن
    ارائه مشخصات یکی از والدین برای متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی زیر ۱۶ سال
    ارائه مدرک زبان معتبر آیلتس با نمره ۵.۵
    گواهی عدم سوءپیشینه کیفری

    میزان تمکن مالی برای اپلای تحصیلی انگلستان

    همان‌طور که می‌دانید تحصیل در یک کشور برتر جهان همچون انگلستان با هزینه‌های قابل‌توجهی همراه خواهد بود. میزان تمکن مالی برای اپلای تحصیلی انگلیس باتوجه‌به شرایط و دوره‌ای که قصد تحصیل در آن را دارید، متفاوت خواهد بود. اما به‌طورکلی شما باید توانایی مالی برای پرداخت هزینه‌های یک سال تحصیلی خود را داشته باشید که در تأییدیه پذیرش تحصیلی شما با نام CAS مشخص می‌شود. متقاضی تحصیل در انگلستان باید توانایی مالی لازم برای تأمین هزینه‌های تحصیل و زندگی خود را در این کشور داشته باشد که با ارائه یک نامه تمکن مالی به سفارت انگلستان باید آن را به اثبات برساند. افراد متقاضی تحصیل در بریتانیا باتوجه‌به نوع ویزای خود مستلزم ارائه نامه تمکن مالی خاص خواهند بود.
    اپلای تحصیلی کارشناسی

    همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره شد، ملزومات اخذ پذیرش در مقاطع مختلف تحصیلی در انگلستان متفاوت خواهد بود. براین‌اساس افراد متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی برای اخذ پذیرش باید طبق مراحل و شرایط زیر عمل نمایند:

    با ورود به سایت UCAS که مربوط به پذیرش دانشگاه و کالج‌ها در این کشور است، یک حساب کاربری برای خود ایجاد و اقدام به ثبت‌نام خود با ذکر کلیه مشخصات به‌صورت تمام‌وکمال نماید. لازم به ذکر است که می‌توانید به طور هم‌زمان در پنج برنامه کارشناسی در دانشگاه‌های مختلف این کشور ثبت‌نام داشته باشید.
    تکمیل فرم‌های مشخصات فردی متقاضی به طور کامل
    آپلود مدارک تحصیلی فرد متقاضی
    ثبت مدارک مالی مربوط به فرد متقاضی
    ارائه انگیزه‌نامه مناسب و قوی
    در صورت گذراندن آزمون ورودی برای دانشگاه موردنظر می‌بایست در این مرحله نتایج آزمون را نیز بارگذاری نمایید تا مدارک مربوط به اپلای ارشد تحصیلی انگلیس برای شما بدون هیچ‌گونه نقص و چالشی انجام شود. در کنار این مدارک و شرایط که باید برای پذیرش تحصیلی انجام دهید، فرد باید از مواردی همچون رزومه، توصیه‌نامه، اظهارنامه شخصی و داشتن مدرک زبان معتبر برای این منظور برخوردار باشد تا جای هیچ‌گونه نقصی برای پذیرش تحصیلی در انگلستان نداشته باشد.

    اپلای تحصیلی کارشناسی ارشد