قدرت رنگ در دكوراسیون

دسته بندي : فنی و مهندسی » شهرسازی
فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی قابل ویرایش میباشد.
فهرست مطالب فایل دانلودی:
قدرت رنگ در دكوراسیون
رنگ سبز در فضا
سبز در هارمونی
رنگ آبی در فضا
آبی
كاربرد آبی در خانه
آبی در هارمونی
رنگ صورتی در فضا
استفاده از صورتی در خانه
صورتی در هارمونی
رنگ قرمز در فضا
رنگ قرمز در خانه
رنگ قرمز در هارمونی
رنگ قهوه ای در فضا
قهوه ای در خانه
قهوه ای در هارمونی
رنگ نارنجی در فضا
نارنجی در خانه
نارنجی در هارمونی
رنگ زرد در فضا
استفاده از رنگ زرد در دكوراسیون و خانه
رنگ زرد در هارمونی

ویژگی های رنگ های : زرد / نارنجی/ قرمز/ صورتی/ بنفش تیره/ آبی/ سبز/ قهوه ای/

قسمتی از متن
قدرت رنگ در دكوراسیون
 رنگها دارای نیروی خاصی هستند و هر یك از طیفها یك احساس عمیق را در محیط القا میكنند. برای مثال تصور كنید كه در یك اتاق به رنگ زرد كرهای هستید در این صورت به راحتی میتوانید اشعههای نورانی و روشن را كه به سمت شما میآیند ببینید و احساس كنید. مشغول گرفتن حمام آفتاب هستید و یا در یك اتاق آبی قرار گرفته اید، مطمئناً آرامشی كه به شما القا میشود غیر قابل وصف است. رنگ تنها آن چیزی نیست كه به چشم خود میبینید در حقیقت رنگ به شما میگوید كه از نظر روحی و جسمی در چه سطحی به سر میبرید. این قدرت نهفته رنگهاست.
اكثر ما در حال حاضر رنگهای خاص خود را داریم. رنگ ها عمیقا بر حالات، روحیه، رفتار و روربط عمومی و اجتماعی تاثیر میگذارند و سبب میشوند شما شدیدا احساس اعتماد به نفس و یا احساس نشاط و سرزندگی كنید و همچنین این امكان وجود دارد كه احساس كسلی و بی حوصلگی را به شما القا كنند
 رنگی كه برای دكوارسیون اتاقهای منزل خود انتخاب و استفاده میكنید نیز عمیقا در حالات روحی و روانی حاکم در منزل شما موثر است. بنابراین به نقش و تاثیر انواع رنگها در محیط توجه داشته باشید و از آن ها مطلع شوید تا انتخابی صحیح و مفید داشته باشید و بتوانید از محیط پیرامون خود لذت ببرید. برخی از رنگها وجود دارند كه تاثیر بسیار مثبتی را در محیط اعمال میكنند، اما اكثر طراحان و افراد از بكار بردن آن رنگها در دكوراسیون داخلی اجتناب میكنند یا شاید از بكار بردن آنها به نحوی خجالت میكشند!
 در حالی كه به شما توصیه میكنیم چنانچه از تاثیر مثبت یك رنگ خاص مطلع هستید آن را بكار ببرید و تنها به چند رنگ تكراری بسنده نكنید. شما میتوانید از رنگها نه فقط برای دیوار و سطوح بلكه در كوسن، پرده و دیگر اشیاء نیز استفاده کنید و آن ها را به اتاقهای خود دعوت كنید و از تاثیرات آنها بهرمند شوید.

چه كسی بهتر از خود شما میتواند بگوید كه كدام رنگ بیشتر مورد علاقه و مناسب شماست؟! و چه چیز بهتر از تجربیات شما قادر است احساس شما را در مورد یك رنگ بیان كند بنابراین برای انتخاب رنگ میبایست وقت بگذارید و مقداری روی آن تامل كنید زیرا رنگی كه برای منزل خود انتخاب میِكنید در حقیقت حالات، احساسات و زندگی شما را رقم می زند و آنرا شكل میدهدچه رنگی برای اتاق های منزلم مناسب است و چگونه رنگ مناسب خود را انتخاب كنم ؟! چنانچه شما جزو افرادی هستید كه محیط زندگی و دكوراسیون آن برایتان اهمیت دارد، بی شك این سوال ذهن شما را به خود مشغول می كند.برای یافتن پاسخ این سوال مباحث جدیدی را در زمینه رنگ در نظر گرفته ایم كه با مطالعه آن ها می توانید براحتی پاسخ های خود را پیدا كنید.

و.........

دسته بندی: فنی و مهندسی » شهرسازی

تعداد مشاهده: 334 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 59

حجم فایل:7,434 کیلوبایت

 قیمت: 38,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: