مجموعه حرکات چربی سوزی، عضله سازی و فرم دهی پا و باسن روی تردمیل

دسته بندي : جزوه » آموزشی
اگر از راه رفتن یا دویدن معمولی و یکنواخت روی تردمیل خسته شده اید و به هدف مورد نظر خود نرسیده اید و می خواهید با تردمیل عضلات خود را تقویت کنید ،فرم دهید یا چربی زیادتری بسوزانید، بهتر است که با یک برنامه تمرینی ترکیبی از حرکات عضله سازی و چربی‌ سوزی بیشترین استفاده را از تردمیل ببرید.ورزش تردمیل می تواند یکی از بهترین فعالیت های ورزشی برای کالری سوزی باشد. کلید این کار انجام تمرینات متنوع بر روی تردمیل است. به جای اینکه فقط راه رفتن خسته کننده را در یک حالت پایدار و بدون تغییر انجام دهید، از حرکات و تمرینات مختلف بر روی تردمیل استفاده کنید.این فایل شامل 5 فیلم است که در هر فیلم 5 تا 6 حرکت مختلف چربی سوزی، عضله سازی و فرم‌دهی عضلات پا و باسن را قرار داده‌ایم با انجام این حرکات متنوع هرگز از ورزش بر روی تردمیل خسته نمی‌شوید. ‌مطمئن باشید از دانلود این فیلم‌ها پشیمان نخواهید شد.


برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دسترسی به دیگر مقالات رایگان به وبلاگ زیر مراجع نمایید :

دسته بندی: جزوه » آموزشی

تعداد مشاهده: 3008 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: rar

حجم فایل:20,349 کیلوبایت

 قیمت: 4,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    5 یا 6 نمونه از حرکات موجود در فیلم‌ها را انتخاب کنید یا می‌توانید تمام حرکات یک فیلم را که شامل 5 یا 6 حرکت است را در یک روز تمرینی انجام دهید. هر حرکت را به مدت 30 یا 40 ثانیه انجام دهید و سپس به سراغ حرکت بعدی بروید. (انتخاب نوع حرکات و مدت زمان انجام آن‌ها بستگی به آمادگی جسمانی شما دارد.).پس از انجام تمام حرکات، به مدت حداکثر 60 ثانیه استراحت کنید و سپس حرکات را از ابتدا تکرار کنید. این روند را 4 تا 5 بار انجام دهید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    این فایل شامل 5 فیلم است که در هر فیلم 5 تا 6 حرکت مختلف چربی سوزی، عضله سازی و فرم‌دهی عضلات پا و باسن را قرار داده‌ایم.